• 14 sklepów, 125 182 produktów

Letnie opony 2025 – przegląd rynku, testy, recenzje

Podsumowanie - testy opon letnich 2025

Testy w 2025
9 Testy
+3
Kolejny test spodziewany około: 13.03.2025 (AUTOZEITUNG)
Ostatnia aktualizacja: 13.03.2025
2024: 11
Najnowszy test
13.03.2025
AUTOMOTORSPORT - 215/55 R17

Jeśli szukasz poradnika, który pomoże Ci wybrać najlepsze opony letnie na nadchodzący sezon, to dobrze trafiłeś. W naszym obszernym przewodniku znajdziesz informacje oparte głównie na wynikach testów, ale także na etykietach UE i opiniach użytkowników. Spojrzymy na obecny rynek opon pod różnymi kątami - obejmiemy najczęściej polecane opony w testach, podzielimy testowane opony na różne segmenty, a także zagłębimy się w niedawno wprowadzone opony. Mimo to, jest to wciąż tylko ogólny przegląd rynku - jeśli znasz wymiary swoich opon, możesz stworzyć bardziej dostosowany do Ciebie przegląd, zawierający tylko dostępne opony, wpisując wymiary swoich opon w poniższej sekcji.


Szukają Państwo określonego rozmiaru?

Najlepsze opony letnie

#1
Opony letnie
2025

Continental SportContact 7

Nasza ulubiona codzienna opona wyczynowa, która zapewnia szybkie okrążenia na suchych torach, a jednocześnie jest bezpieczna podczas codziennych dojazdów do pracy, wygrywając wiele testów na mokrej nawierzchni. Jeśli jednak bardziej zależy Ci na komforcie i niskich oporach toczenia, PremiumContact 7 może być lepszym wyborem.

Continental SportContact 7 - Plusy

Doskonałe prowadzenie na suchych nawierzchniach, łączące dynamikę, precyzję kierowania i krótką drogę hamowania. Doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni, w tym świetna przyczepność, krótka droga hamowania i komunikatywna reakcja układu kierowniczego. Dobra odporność na aquaplaning.

Continental SportContact 7 - Minusy

Umiarkowany komfort, niektóre testy wskazują na podsterowność na suchej nawierzchni.

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na mokro
Handling na suchej nawierzchni
Handling na mokrej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny
Komfort

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Autobild245/35 R19Przykłady
1
2025Die Reifentester225/40 R18Bardzo dobry
1
2025ADAC225/40 R18Dobry +
1
2024Autobild265/35 R19Przykłady
1
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
1
2023Gute-Fahrt235/35 R19Wyjątkowe
1
2023Autozeitung235/35 R19Zwycięzca testu
1
2023SportAuto225/40 R18Wyjątkowe
1
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
1
2022Tyre Reviews255/35 R19Zwycięzca testu
2
2022Autobild245/40 R19Przykłady
1
2022Sportauto235/35 R19Wyjątkowe
#2
Opony letnie
2025

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6

Asymmetric 6 to najnowszy dodatek do gamy Eagle F1, oferujący doskonały kompromis między codziennym komfortem a sportową jazdą. Charakteryzuje się dynamiczną reakcją na ruchy kierownicy, a także bardzo dobrą przyczepnością na mokrej nawierzchni i niskimi oporami toczenia. Zdecydowanie polecamy!

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - Plusy

Zrównoważone osiągi bez znaczących słabości, duże bezpieczeństwo, przyjemne prowadzenie i krótka droga hamowania

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 - Minusy

Wysoka cena, niektóre testy wskazują na drobne problemy z aquaplaningiem i gorszą odporność na ciepło w porównaniu do poprzednika.

Osiągnięcia

50%
Komfort
Handling na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na suchej nawierzchni
Handling na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Hamowanie na mokro
Akwaplaning poprzeczny
Aquaplaning wzdłużny
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
2
2025Autobild245/35 R19Przykłady
1
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
6
2025Autobild225/40 R18-
4
2025ADAC225/40 R18Dobry +
1
2025Autobild225/40 R18Przykłady
1
2024Autobild235/55 R19Przykłady
3
2023Autozeitung235/35 R19Fantastyczna
2
2023Autobild225/45 R18-
1
2023Autobild225/45 R18Wyjątkowe
1
2023ACE225/45 R18Zwycięzca testu
3
2023Tyre Reviews225/40 R18Fantastyczna
3
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
2
2023SportAuto225/40 R18Bardzo dobry
1
2022AutoMotorSport245/45 R19Wyjątkowe
1
2022Autobild245/40 R19Przykłady
#3
Opony letnie
2025

Continental PremiumContact 7

Continental zrobił to ponownie z PremiumContact 7. Jest to niewiarygodnie dobrze wyważona opona z odpowiednią przyczepnością na mokrej i suchej nawierzchni oraz ponadprzeciętnym przebiegiem. Od momentu wprowadzenia na rynek w 2023 roku uzyskała tylko najlepsze wyniki w testach, a jedynym minusem jest jej wysoka cena.

Continental PremiumContact 7 - Plusy

Wyjątkowa przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach, najkrótsza droga hamowania, doskonała odporność na aquaplaning.

Continental PremiumContact 7 - Minusy

Nieco wyższe opory toczenia, średnia redukcja hałasu, wysoka cena

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na mokro
Jazda po mokrych zakrętach
Hałas wewnętrzny
Handling na mokrej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
4
2025Autobild225/40 R18Przykłady
2
2025Autobild215/55 R18Przykłady
1
2025TYRE REVIEWS225/50 R17Zwycięzca testu
2
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
8
2025Autobild225/40 R18-
1
2024Sportauto215/40 R18Zwycięzca testu
1
2024Automotorsport235/55 R18Zwycięzca testu
2
2024Autobild225/55 R17Przykłady
1
2024Autozeitung225/45 R17Zwycięzca testu
1
2024ACE225/45 R17Fantastyczna
1
2024Vibilagare215/55 R17-
1
2024ADAC215/55 R17Dobry +
2
2024Autobild205/55 R16Przykłady
1
2024Autobild205/55 R16-
5
2023Autobild225/45 R18-
#4
Opony letnie
2025

Michelin Pilot Sport 5

Gama opon Pilot Sport od Michelin jest już niemal legendarna, a warianty Cup są najszybszymi dostępnymi oponami drogowymi. Ale "zwykły" Pilot Sport 5 nie jest tak sportowy, jak sugeruje jego nazwa - jest niewiarygodnie dobrze wyważony, a priorytetem są niskie opory toczenia i wysokie przebiegi, a nie sportowe prowadzenie. To wciąż opona Michelin, więc należy spodziewać się wyższej ceny.

Michelin Pilot Sport 5 - Plusy

Doskonały margines bezpieczeństwa przed aquaplaningiem w połączeniu z krótką drogą hamowania na mokrej nawierzchni sprawia, że jest to bardzo dobrze wyważona opona, a dynamiczne prowadzenie zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni sprawia, że jazda na niej jest bardzo przyjemna. Niskie opory toczenia i niski poziom hałasu, długa żywotność bieżnika.

Michelin Pilot Sport 5 - Minusy

Wysoki poziom cenowy, niektóre testy wspominają o trudnej jakości jazdy.

Osiągnięcia

50%
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na suchej nawierzchni
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hamowanie na mokro
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
4
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
4
2025Die Reifentester225/40 R18Dobry +
3
2025ADAC225/40 R18Dobry +
2
2025Autobild225/40 R18-
2
2025Autobild225/40 R18Przykłady
2
2024Sportauto215/40 R18Bardzo dobry
5
2023Autozeitung235/35 R19Fantastyczna
6
2023Autobild225/45 R18-
3
2023ACE225/45 R18Fantastyczna
2
2023Autobild225/45 R18Wyjątkowe
3
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
2
2023Tyre Reviews225/40 R18Fantastyczna
1
2022Tyre Reviews225/45 R17Zwycięzca testu
#5
Opony letnie
2025
EU: 95% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę A.
A
EU: 79% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę C.
C
EU: 71% rozmiarów Michelin Pilot Sport 4 SUV ma ocenę B.
B

Michelin Pilot Sport 4 SUV

Chociaż Michelin PS4 SUV został wprowadzony na rynek w 2019 roku, nadal oferuje najwyższej klasy osiągi dla SUV-ów, którym trudno jest dorównać konkurentom.

Michelin Pilot Sport 4 SUV - Plusy

Doskonałe właściwości jezdne na mokrej i suchej nawierzchni, precyzyjna reakcja układu kierowniczego. Doskonałe marginesy bezpieczeństwa w przypadku aquaplaningu. Krótka droga hamowania.

Michelin Pilot Sport 4 SUV - Minusy

Drobne niedociągnięcia w prowadzeniu na mokrej nawierzchni.

Osiągnięcia

50%
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na mokro
Handling na mokrej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Komfort
Hałas zewnętrzny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
2
2024Autobild235/55 R19Przykłady
1
2023Autobild225/65 R17Przykłady
6
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
1
2020Vibilagare225/60 R18-
1
2020Autobild255/55 R18Przykłady
#7
Opony letnie
2025

Goodyear Efficientgrip 2 SUV

Komfortowa i cicha opona do SUV-ów, która jest bardzo dobrze wyważona i wytrzymała.

Goodyear Efficientgrip 2 SUV - Plusy

Doskonałe prowadzenie na mokrych i suchych nawierzchniach, krótka droga hamowania, wysoki komfort, niski poziom hałasu

Goodyear Efficientgrip 2 SUV - Minusy

Wyższa cena, mniej responsywny układ kierowniczy

Osiągnięcia

50%
Hałas wewnętrzny
Hałas zewnętrzny
Komfort
Hamowanie na mokro
Akwaplaning poprzeczny
Handling na mokrej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Aquaplaning wzdłużny
Hamowanie na suchej nawierzchni

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
3
2025Autobild215/55 R18Przykłady
4
2023Autobild225/65 R17Przykłady
1
2022Autobild235/55 R18Przykłady
1
2021Autobild215/60 R17Przykłady
2
2021Tyre Reviews235/55 R18-
#8
Opony letnie
2025

Bridgestone Potenza Sport

Naprawdę podoba nam się nowa Potenza Sport, ponieważ jest bardziej sportowa i dynamiczna niż zwykłe opony w tej kategorii, ale nadal doskonale nadaje się do codziennej jazdy, co czyni ją wyjątkową. Opór toczenia, przebieg i ogólny komfort są również na dobrym poziomie, z wyjątkiem nieco wyższego poziomu hałasu.

Bridgestone Potenza Sport - Plusy

Precyzyjna reakcja układu kierowniczego i bezpośrednia zwrotność, wyjątkowe prowadzenie na mokrej i suchej nawierzchni z wysokim poziomem przyczepności i krótką drogą hamowania.

Bridgestone Potenza Sport - Minusy

Wysokie opory toczenia, ponadprzeciętny hałas, średni przebieg

Osiągnięcia

50%
Handling na mokrej nawierzchni
Jazda po mokrych zakrętach
Hamowanie na suchej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na mokro
Hałas wewnętrzny
Komfort
Akwaplaning poprzeczny
Aquaplaning wzdłużny
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
1
2025Autobild225/40 R18-
1
2025Die Reifentester225/40 R18Bardzo dobry
2
2025ADAC225/40 R18Dobry +
3
2025Autobild225/40 R18Przykłady
3
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
4
2024Autobild265/35 R19Dobry +
1
2024Autobild225/55 R17Przykłady
3
2024Autobild235/55 R19Dobry +
2
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
6
2023SportAuto225/40 R18Bardzo dobry
4
2023ACE225/45 R18Fantastyczna
2
2023Autozeitung235/35 R19Zwycięzca testu
3
2023Gute-Fahrt235/35 R19Dobry +
5
2023Automotorsport255/45 R20Bardzo dobry
5
2023Tyre Reviews225/40 R18Polecane
#9
Opony letnie
2025
EU: 93% rozmiarów Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A ma ocenę A.
A
EU: 93% rozmiarów Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A ma ocenę C.
C

Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A

Wariant SUV opony S1 evo3, która jest oponą o doskonałych osiągach bez kompromisów za przystępną cenę.

Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A - Plusy

Wyjątkowo krótka droga hamowania na mokrych i suchych nawierzchniach, dynamiczne prowadzenie z silną reakcją układu kierowniczego, doskonały stosunek jakości do ceny

Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A - Minusy

Tylko przeciętna pod względem aquaplaningu na zakrętach i stabilności podczas szybkiej zmiany pasa ruchu

Osiągnięcia

50%
Hamowanie na mokro
Hałas zewnętrzny
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Komfort
Jazda po mokrych zakrętach
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
2
2024Automotorsport235/55 R18Bardzo dobry
6
2024Autobild235/55 R19Dobry +
2
2022Autobild235/55 R18Przykłady
4
2021Tyre Reviews235/55 R18Polecane
#10
Opony letnie
2025

Vredestein Ultrac Pro

Ultrac Pro to bardzo dobrze wyważona opona do codziennej jazdy, przeznaczona głównie do większych rozmiarów kół.

Vredestein Ultrac Pro - Plusy

Bardzo dobre zabezpieczenie przed aquaplaningiem, krótka droga hamowania, cicha i komfortowa jazda

Vredestein Ultrac Pro - Minusy

Nieznaczne opóźnienie reakcji układu kierowniczego

Osiągnięcia

50%
Aquaplaning wzdłużny
Akwaplaning poprzeczny
Hałas zewnętrzny
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na mokrej nawierzchni
Hamowanie na mokro
Handling na suchej nawierzchni
•••

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
5
2025ADAC225/40 R18Dobry +
8
2025Die Reifentester225/40 R18Dostateczny
18
2025Autobild225/40 R18-
6
2025Autozeitung225/45 R18-
5
2025Autobild245/35 R19Dobry +
3
2024Autobild265/35 R19Przykłady
#13
Opony letnie
2025
EU: 63% rozmiarów Pirelli P ZERO PZ4 ma ocenę A.
A
EU: 48% rozmiarów Pirelli P ZERO PZ4 ma ocenę E.
E

Pirelli P ZERO PZ4

Gama P Zero jest z nami od dawna, będąc również ulubionym wyborem producentów samochodów jako pierwsze wyposażenie. To dobra, dobrze wyważona i przyjemna opona. Ma tendencję do otrzymywania kilku aktualizacji w połowie okresu eksploatacji, więc upewnij się, że masz najnowszą.

Pirelli P ZERO PZ4 - Plusy

- Znakomite prowadzenie z precyzyjnym kierowaniem w suchych i mokrych warunkach, zwiększające ogólne zaufanie w trakcie jazdy. - Wysoki poziom przyczepności zapewniający krótkie, skuteczne drogi hamowania na mokrych i suchych powierzchniach, co zwiększa bezpieczeństwo. - Dobrze zrównoważona i sportowa dynamika zapewniająca zwinne osiągi i elastyczne pokonywanie zakrętów. - Doskonałe właściwości przeciwślizgowe, które utrzymują stabilność podczas jazdy w deszczu. - Niski hałas drogowy dla cichszego doświadczenia jazdy.

Pirelli P ZERO PZ4 - Minusy

- Niekonsekwentne działanie hamowania i przyczepności: podczas gdy wielu użytkowników zgłasza krótkie drogi hamowania, niektórzy zauważyli dłuższe drogi hamowania na mokro i braki przyczepności podczas jazdy na zakrętach z dużą prędkością. - Zwiększony opór toczenia, który może wpływać na efektywność paliwową i zwiększać ogólny wysiłek. - Ograniczony potencjał przebiegu, wskazujący na krótszą żywotność opony. - średni komfort jazdy, który może nie spełniać oczekiwań dotyczących opony sportowej. - Wysoka cena, która mimo zalet wydajnościowych może odstraszać klientów wrażliwych na koszty.

Osiągnięcia

50%
Jazda po mokrych zakrętach
Handling na mokrej nawierzchni
Handling na suchej nawierzchni
Hamowanie na suchej nawierzchni
Komfort
Hałas zewnętrzny
Hamowanie na mokro
Akwaplaning poprzeczny
Aquaplaning wzdłużny

Podział atrybutów

Testy opon

RangaRokOrganizacjaRozmiarOcena
3
2025Autobild245/35 R19Przykłady
5
2025Autozeitung225/45 R18Fantastyczna
20
2025Autobild225/40 R18-
4
2023Autozeitung235/35 R19Fantastyczna
2
2023Gute-Fahrt235/35 R19Bardzo dobry -
11
2023Autobild225/45 R18Dostateczny
5
2023ACE225/45 R18Fantastyczna
3
2023Autobild225/45 R18-
5
2023SportAuto225/40 R18Bardzo dobry
3
2023Autobild225/40 R18Wyjątkowe
4
2022Sportauto235/35 R19Dobry +
7
2021Tyre Reviews225/40 R18Polecane
3
2021Autozeitung225/40 R18Fantastyczna
2
2017EVO225/40 R18-

Nowe opony do 2025

W tym dziale zebraliśmy nowe opony na ten rok - może to być przydatne, ponieważ opony te nie są jeszcze testowane, ale zazwyczaj bazują na poprzednim modelu, który najprawdopodobniej był już testowany co najmniej kilka razy. Ponieważ te nowe opony są tworzone na bazie poprzedniego modelu, najprawdopodobniej w niektórych aspektach będą jeszcze lepsze od poprzednika, a więc zasługują na uwagę.

Podsumowanie testu opon – letnie 2025

W następnej sekcji przyjrzymy się szczegółowym cechom opon, które zostały najlepiej ocenione w testach, uszeregowanych według segmentów, do których należą. Jest to ogólny przegląd rynku - jeśli znasz wymiary swoich opon, możesz stworzyć przegląd dostosowany do Twoich potrzeb, wprowadzając wymiary opon w kolejnej sekcji.

Testy opon 2025 - letnie (+2024)

W tej części przyjrzymy się wszystkim testom, które odbyły się w tym i ubiegłym roku. Przyjrzymy się, które opony wygrały i które opony zapewniają najlepszą wartość, a także na jakim pojeździe testowane były opony.
Rozmiar opon Organizacja Rok Typ Oznaczenie Zwycięzca Najlepszy stosunek ceny do wydajności Testowane opony Samochód
225/40 R18Autobild2025Droga zatrzymaniaBridgestone Potenza SportLinglong Sport Master52VW Golf GTD
225/40 R18Die Reifentester2025Samochód osobowyContinental SportContact 78
225/40 R18ADAC2025Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro18VW Golf
225/45 R18Autozeitung2025Samochód osobowyGoodyear Eagle F1 Asymmetric 6Bridgestone Potenza Sport10Skoda Octavia
225/50 R17TYRE REVIEWS2025Samochód osobowyContinental PremiumContact 77
245/35 R19Autobild2025Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro8Audi TT
215/55 R18Autobild2025Samochód osobowyHankook iON EvoGoodyear EfficientGrip 2 SUV8Hyundai Kona Electric
215/55 R17Automotorsport2025Samochód osobowyContinental UltraContact NXTFalken E.Ziex6Audi A5
215/55 R17ADAC2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS5216VW T-Roc
205/55 R16Autobild2024Droga zatrzymaniaContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS5255VW Golf
225/45 R17Autozeitung2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Hankook Ventus S1 evo3 K1279BMW 1
235/55 R19Autobild2024SUVGoodyear Eagle F1 Asymmetric 6Kumho Ecsta PS7111Audi Q5
265/35 R19Autobild2024Samochód osobowyContinental SportContact 7Vredestein Ultrac Pro7Mercedes Benz AMG GT
225/55 R17Autobild2024Samochód osobowyBridgestone Potenza SportHankook Ventus Prime 410Mercedes Benz V-class
235/55 R18Automotorsport2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Hankook Ventus S1 evo3 SUV K127A8Seat Tarraco
215/40 R18Sportauto2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Maxxis Victra Sport 55Hyundai i20 N
225/45 R17ACE2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Maxxis Victra Sport 510Opel Astra
215/55 R17Vibilagare2024Samochód osobowyContinental PremiumContact 7Kumho Ecsta HS529
Rozmiar oponOrganizacjaRokTypOznaczenieZwycięzcaNajlepszy stosunek ceny do wydajnościTestowane oponySamochód

Wyświetl wszystkie testy ...

inne letnie opony

NazwaSegmentOcenaPochodzenieSamochód osobowySUV
Bridgestone
Bridgestone
najwyższa półka 88% Japonia
Michelin
Michelin
najwyższa półka 79% Francja
GoodYear
GoodYear
najwyższa półka 78% Stany Zjednoczone
Continental
Continental
najwyższa półka 78% Niemcy
Dunlop
Dunlop
najwyższa półka 72% Stany Zjednoczone
GoodYear
Hankook
Hankook
najwyższa półka 71% Korea Południowa
Firestone
Firestone
wyższa klasa średnia 70% Stany Zjednoczone
Pirelli
Pirelli
najwyższa półka 70% Włochy
Falken
Falken
wyższa klasa średnia 70% Japonia
Nokian
Nokian
wyższa klasa średnia 66% Finlandia
Uniroyal
Uniroyal
wyższa klasa średnia 63% Stany Zjednoczone
Michelin
Kleber
Kleber
wyższa klasa średnia 62% Francja
Michelin
Toyo
Toyo
wyższa klasa średnia 60% Japonia
Kumho
Kumho
wyższa klasa średnia 60% Korea Południowa
Vredestein
Vredestein
najwyższa półka 55% Holland
BFGoodrich
BFGoodrich
wyższa klasa średnia 50% Stany Zjednoczone
Michelin
Yokohama
Yokohama
wyższa klasa średnia 42% Japonia
Cooper
Cooper
wyższa klasa średnia 38% Stany Zjednoczone
Fulda
Fulda
budżetowe 73% Niemcy
Sava
Sava
budżetowe 67% Słowenia
GoodYear
Debica
Debica
budżetowe 67% Polska
Maxxis
Maxxis
budżetowe 67% Tajwan
Kenda
Kenda
budżetowe 63% Tajwan
Nexen
Nexen
budżetowe 61% Korea Południowa
Semperit
Semperit
budżetowe 59% Austria
Continental
Giti
Giti
budżetowe 44% Singapur
GT
Linglong
Linglong
budżetowe 44% Chiny
Apollo
Apollo
budżetowe 43% India

Popularne wymiary

Szukają Państwo określonego rozmiaru?