Vredestein Sportrac 5

od 216 zł w magazynie na voida.plKupić

Vredestein Sportrac 5 jest bardzo wygodna i cicha opona zaprojektowana we współpracy z włoskim studiem Giugiaro. Następca Sportrac 3 wyróżnia się stabilnością podczas jazdy i ma bardzo wygodną obsługę na mokrej i suchej nawierzchni. Opona charakteryzuje się również doskonałymi właściwościami jezdnymi podczas jazdy sportowej.


Wyniki testów opon

Napisz recenzję
Nasza ocena: 13.67 z 20 ()
opontest.pl

Opis opony

Vredestein Sportrac 5 jest bardzo wygodna i cicha opona zaprojektowana we współpracy z włoskim studiem Giugiaro. Następca Sportrac 3 wyróżnia się stabilnością podczas jazdy i ma bardzo wygodną obsługę na mokrej i suchej nawierzchni. Opona charakteryzuje się również doskonałymi właściwościami jezdnymi podczas jazdy sportowej.

Vredestein Sportrac 5 idzie do zaspokojenia stale rosnącego zapotrzebowania na niższym oporze toczenia. Głębokość rowków na powierzchni została zoptymalizowana do minimalnego oporu toczenia. Zmniejszenie oporu toczenia odnosi się również do środkowej części powierzchni, która jest zaopatrzona w drobne rowki, które przyczyniają się do zmniejszenia oporu toczenia. Poprzez zmniejszenie oporu toczenia zmniejsza się także zużycie paliwa, a tym i emisje CO2- oponę tak można uznać za bardzo przyjazną dla środowiska. Ze względu na płaski bieżnik rozciąga opona równomiernie siłę, zmniejszając w ten sposób zużycie. Płaski profil gwarantuje również, że zużycie bieżnika opon jest dość jednolite. Zoptymalizowany wzór bieżnika wraz z szerokimi wzdłużnymi rowkami zapewnia niezwykłą cichość opon.

Doskonała przyczepność zapewniona została asymetryczną powierzchnią i równomiernym naciskiem powierzchniowym przy niskim przepływie powietrza. Czynniki te, oprócz doskonałej przyczepności na suchej i mokrej nawierzchni, zapewniają także krótką drogę hamowania oraz ogólną obsługę komfortową. Na krawędzi opony są cztery obwodowe rowki, przez które jest odprowadzany nadmiar wody i które zapobiegają aquaplaningu. Od Sportrac 3, poprzednika tej opony, był rzyjęty princip HTS, czyli mocniejsze zewnętrzne ramiona opony w połączeniu z solidną konstrukcją. Handling Tuned Sidewall zapewnia precyzyjną jazdę, doskonałą reakcję na ruchy kierownicy a wielką przyjemność sportowej jazdy.

Ogólnie umijeściła się opona Vredestein Sportrac 5 w teście ADAC 2013 na piątym miejscu. Jazda na suchej i mokrej nawierzchni jest oceniana bardzo pozytywnie. Jako jedyna odkryta słabość w teście ADAC wydaje się konsumpcja, która w porównaniu do konkurencji jest przecież tylko trochę wyższa, ale ogólnie zyskała ta opona ocenę "dobrą". W teście ACE 2013 umieściła się trochę lepiej. Tylko Dunlop Sport BluResponse był w stanie uzyskać wyższe oceny i Sportrac 5 tak zajął drugie miejsce. Znowu jest sprawdzona wszechstronność opony- w żadnej testowanej kategorii nie ma opona znaczną przewagę.

Dostępne wymiary

15"
195/65 R15 91 V166zł
W magazynie

Dalsze testy opon letnich

-->
TOPlist Vredestein Sportrac 5 - Test opon letnich

Vredestein Sportrac 5

od 216 zł w magazynie na voida.plKupić

Vredestein Sportrac 5 jest bardzo wygodna i cicha opona zaprojektowana we współpracy z włoskim studiem Giugiaro. Następca Sportrac 3 wyróżnia się stabilnością podczas jazdy i ma bardzo wygodną obsługę na mokrej i suchej nawierzchni. Opona charakteryzuje się również doskonałymi właściwościami jezdnymi podczas jazdy sportowej.


Wyniki testów opon

Napisz recenzję
Nasza ocena: 13.67 z 20 ()
opontest.pl

Opis opony

Vredestein Sportrac 5 jest bardzo wygodna i cicha opona zaprojektowana we współpracy z włoskim studiem Giugiaro. Następca Sportrac 3 wyróżnia się stabilnością podczas jazdy i ma bardzo wygodną obsługę na mokrej i suchej nawierzchni. Opona charakteryzuje się również doskonałymi właściwościami jezdnymi podczas jazdy sportowej.

Vredestein Sportrac 5 idzie do zaspokojenia stale rosnącego zapotrzebowania na niższym oporze toczenia. Głębokość rowków na powierzchni została zoptymalizowana do minimalnego oporu toczenia. Zmniejszenie oporu toczenia odnosi się również do środkowej części powierzchni, która jest zaopatrzona w drobne rowki, które przyczyniają się do zmniejszenia oporu toczenia. Poprzez zmniejszenie oporu toczenia zmniejsza się także zużycie paliwa, a tym i emisje CO2- oponę tak można uznać za bardzo przyjazną dla środowiska. Ze względu na płaski bieżnik rozciąga opona równomiernie siłę, zmniejszając w ten sposób zużycie. Płaski profil gwarantuje również, że zużycie bieżnika opon jest dość jednolite. Zoptymalizowany wzór bieżnika wraz z szerokimi wzdłużnymi rowkami zapewnia niezwykłą cichość opon.

Doskonała przyczepność zapewniona została asymetryczną powierzchnią i równomiernym naciskiem powierzchniowym przy niskim przepływie powietrza. Czynniki te, oprócz doskonałej przyczepności na suchej i mokrej nawierzchni, zapewniają także krótką drogę hamowania oraz ogólną obsługę komfortową. Na krawędzi opony są cztery obwodowe rowki, przez które jest odprowadzany nadmiar wody i które zapobiegają aquaplaningu. Od Sportrac 3, poprzednika tej opony, był rzyjęty princip HTS, czyli mocniejsze zewnętrzne ramiona opony w połączeniu z solidną konstrukcją. Handling Tuned Sidewall zapewnia precyzyjną jazdę, doskonałą reakcję na ruchy kierownicy a wielką przyjemność sportowej jazdy.

Ogólnie umijeściła się opona Vredestein Sportrac 5 w teście ADAC 2013 na piątym miejscu. Jazda na suchej i mokrej nawierzchni jest oceniana bardzo pozytywnie. Jako jedyna odkryta słabość w teście ADAC wydaje się konsumpcja, która w porównaniu do konkurencji jest przecież tylko trochę wyższa, ale ogólnie zyskała ta opona ocenę "dobrą". W teście ACE 2013 umieściła się trochę lepiej. Tylko Dunlop Sport BluResponse był w stanie uzyskać wyższe oceny i Sportrac 5 tak zajął drugie miejsce. Znowu jest sprawdzona wszechstronność opony- w żadnej testowanej kategorii nie ma opona znaczną przewagę.

Dostępne wymiary

15"
195/65 R15 91 V166zł
W magazynie

Dalsze testy opon letnich

-->
TOPlist