Zwycięzca testu: Pirelli P ZERO

Inne osiągnięcia: 1. miejsce Autobild 2019, 2. miejsce Autozeitung 2015, 2. miejsce Automotorsport 2017, 3. miejsce ACE 2014, 3. miejsce ADAC 2016, 4. miejsce Autobild 2019, 4. miejsce Automotorsport 2018, 4. miejsce GTÜ 2016, 5. miejsce SportAuto 2017, 5. miejsce Automotorsport 2016, 5. miejsce Autoexpress 2015, 6. miejsce Sportscars 2017, 7. miejsce Gute-Fahrt 2019, 7. miejsce ACE 2018, 8. miejsce Autobild 2019

Kupić Pirelli P ZERO »
Nazwapunktówratingwilgoćsuszaśrodowisko naturalnecena
Pirelli P ZERO9,3gorąco polecane9,29,77,7 575 zł Kupić
Continental SportContact 5P8,8zaleca się997 600 zł Kupić
Hankook Ventus S1 Evo 2 K1178,8zaleca się8,98,87,9 492 zł Kupić
Dunlop SP Sport MAXX RT8,3zaleca się7,98,310 558 zł Kupić
Nokian zLine8,2zaleca się8,488,4 503 zł Kupić
Bridgestone Potenza S0017,5zalecany warunkowo7,67,67 511 zł Kupić
Kumho Ecsta PS917,5zalecany warunkowo68,87,3 443 zł Kupić
Wymiar najczęściej występuje 235/35 R19 pojawiające się na samochodach: Škoda OCTAVIA, Porsche 911, Audi TT, Ford MONDEO, Audi A5/S5/RS5, Opel ASTRA H GTC, Škoda OCTAVIA Scout, Audi A3, Volkswagen Passat, Subaru IMPREZA

Najnowsze testy opon letnich


-->
TOPlist