Zwycięzca testu: Pirelli P ZERO

Inne osiągnięcia: 1. miejsce Sport Auto 2015, 2. miejsce Autozeitung 2015, 2. miejsce Automotorsport 2017, 3. miejsce ACE 2014, 3. miejsce ADAC 2016, 4. miejsce Autobild 2019, 4. miejsce Automotorsport 2018, 4. miejsce GTÜ 2016, 5. miejsce SportAuto 2017, 5. miejsce Automotorsport 2016, 5. miejsce Autoexpress 2015, 6. miejsce Sportscars 2017, 7. miejsce Gute-Fahrt 2019, 7. miejsce ACE 2018, 8. miejsce Autobild 2019

Kupić Pirelli P ZERO »
Nazwaratingwilgoćsuszapozycjacena
Pirelli P ZEROprzykładny1-1- 1. 525 zł Kupić
GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5przykładny1-2+ 2. 498 zł Kupić
Continental PremiumContact 6przykładny2+2+ 3. 593 zł Kupić
Michelin Pilot Sport 4przykładny22+ 4. 632 zł Kupić
Vredestein Ultrac Vortiprzykładny22+ 5. 515 zł Kupić
Hankook Ventus S1 Evo 2 K117dobre2-2 6. 461 zł Kupić
Nokian PowerproofZadowalające3+2+ 7. 475 zł Kupić
Bridgestone Turanza T005Zadowalające3+2 8. 509 zł Kupić
Maxxis Premitra HP5Zadowalające3+2 9. Sprawdź cenę
Toyo Proxes T1 SportZadowalające3+2 10. 778 zł Kupić
Fulda SportControl 2Zadowalające3+2- 11. 731 zł Kupić
Wymiar najczęściej występuje 245/45 R18 pojawiające się na samochodach: Opel INSIGNIA, Audi A6/S6, Kia SPORTAGE, Citroën C5, BMW 5 GT, Opel ASTRA J GTC, Audi A6 Allroad, Opel INSIGNIA Sports Tourer, Audi A8/S8, Ford S-MAX

Najnowsze testy opon letnich


-->
TOPlist