Zwycięzca testu: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Inne osiągnięcia: 1. miejsce Automotorsport 2016, 2. miejsce SportAuto 2017, 2. miejsce Autobild 2017, 2. miejsce GTÜ 2016, 3. miejsce Sportscars 2017, 5. miejsce Automotorsport 2018, 6. miejsce Automotorsport 2017, 8. miejsce ACE 2018, 8. miejsce Autobild 2017, 8. miejsce Autobild 2017, 8. miejsce EVO 2017

Kupić Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 »
NazwaratingwilgoćsuszaOffroadpozycjacena
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3przykładny1-2+2 1. 663 zł Kupić
Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117Aprzykładny1-22+ 2. 485 zł Kupić
Dunlop Quattromaxxprzykładny2+22 3. 593 zł Kupić
Michelin Primacy 3przykładny2-2+2 4. 701 zł Kupić
Continental PremiumContact 6zaleca się21-2 5. 570 zł Kupić
Maxxis Premitra HP5zaleca się222 6. Sprawdź cenę
Bridgestone Dueler HP SportZadowalające2-22 7. 556 zł Kupić
Kumho Crugen HP91Zadowalające3+2-2 8. 399 zł Kupić
Vredestein Ultrac SatinZadowalające2-2-2- 9. 566 zł Kupić
Star Performer SUV-1nie zalecane4+3+2- 10. Sprawdź cenę
Wymiar najczęściej występuje 235/50 R18 pojawiające się na samochodach: BMW X3, Ford KUGA, Toyota RAV 4, Opel ASTRA J GTC, Audi A6 Allroad, Land Rover FREELANDER, Audi A8/S8, Volkswagen Tiguan, Peugeot 4007, Seat ALHAMBRA

Najnowsze testy opon letnich


-->
TOPlist