Zwycięzca testu: Michelin Primacy 3

Inne osiągnięcia: 1. miejsce Autobild 2014, 1. miejsce ADAC 2018, 1. miejsce Autozeitung 2017, 2. miejsce Firmenauto 2016, 3. miejsce Autobild 2014, 4. miejsce Autobild 2017, 5. miejsce Testworld 2014, 5. miejsce Autozeitung 2014, 7. miejsce Autobild 2016, 8. miejsce Autozeitung 2013, 8. miejsce GTÜ 2016, 9. miejsce ACE 2018, 10. miejsce Autobild 2017, 10. miejsce Autobild 2016

Kupić Michelin Primacy 3 »
Klasyfikowane według całkowitej liczby przyznanych punktów przez ADAC. Wartość w nawiasach oznacza całkowitą masę kryteriów, które ma w rankingu. Ocena- niższe jest lepsze. Więcej informacji w poniższej tabeli.
Nazwacałkowita ocenasusza(20%)wilgoć(40%)hałas(10%)spożycie(10%)zużycie(20%)cena
Michelin Primacy 3chwalebne1.52.52.92.00.5Kupić
Goodyear Efficient Grip Performancechwalebne1.72.12.92.02.3Kupić
Continental ContiPremiumContact 5chwalebne1.52.33.02.12.3Kupić
Dunlop Sport BluResponsechwalebne1.72.32.72.02.5Kupić
Pirelli P7 Cinturato Bluechwalebne1.82.13.62.22.0Kupić
Bridgestone Turanza T001chwalebne1.62.23.02.32.5Kupić
Fulda EcoControl HPdobre2.22.72.92.11.8Kupić
Hankook Ventus Prime 2dobre1.92.72.82.52.3Kupić
Semperit Speed-Lifedobre2.72.73.01.92.5Kupić
Vredestein Sportrac 5dobre1.72.72.91.92.3Kupić
Falken Ziex ZE-914dobre1.62.62.62.42.8Kupić
Nokian Linedobre1.82.42.92.32.8Kupić
Bridgestone Ecopia EP001Sdobre1.93.02.51.62.8Kupić
Continental ContiEcoContact 5dobre1.83.22.41.93.2Kupić
Michelin Energy Saver +dobre1.73.22.81.90.5Kupić
Hankook Kinergy Eco K425dobre2.63.32.41.62.8Kupić
Kumho Solus HS51dobre2.32.12.82.33.3Kupić
Kleber Dynaxer HP3wystarczające2.53.53.32.01.5Kupić
Nankang Econex Eco-2wystarczające3.25.52.82.12.0Kupić
Interesują Cie dokładne wartości poszczególnych kategorii?(aquaplaningu, hamowania, itp.).. Kliknij tutaj:
Zobacz badanie szczegółowo
Wymiar najczęściej występuje 205/55 R16 pojawiające się na samochodach: Škoda OCTAVIA, Škoda SUPERB, Ford MONDEO, Škoda YETI, Ford FOCUS, Hyundai i30, Ford C-MAX, Citroën C4, Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan
Zdroj: Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC.DE)
Metodyka: ADAC uudziela ocenę w zależności od wagi poszczególnych kryteriów podanych w nawiasach. Aby test miał sens, należy uznać za ważną tą najgorszą z mierzonych wartości, dlatego może się stać, że opona, która posiada średnią ważoną wszystkich wartości mniejszą niż inne opony, jest v rankingu lepsza niż inne. Dzieje się tak dlatego, że ogólna ocena (celujący, chwalebny, dobry, ..) pochodzi właśnie od najgorszej oceny. Jeżeli opona posiada przynajmniej jedną wartość większą niż 1,5, nie może uzyskać ocenę "celująca", jeśli jest przynajmniej jedna wartość większa niż 2,5 i nie może uzyskać ocenę "chwalebna" i tak dalej. Dzieje się tak dlatego, że najsłabszy element opony najbardziej wpływa na jej bezpieczeństwo. Testy opon letnich są praktycznie jedynym komparatywnym czynnikiem przy wyborze, dlatego należy na nich zwrócić uwagę. JIM

Najnowsze testy opon letnich


-->
TOPlist