Zwycięzca testu: Continental ContiEcoContact 5

Inne osiągnięcia: 1. miejsce ADAC 2012, 14. miejsce ADAC 2015

Kupić Continental ContiEcoContact 5 »
Klasyfikowane według całkowitej liczby przyznanych punktów przez ADAC. Wartość w nawiasach oznacza całkowitą masę kryteriów, które ma w rankingu. Ocena- niższe jest lepsze. Więcej informacji w poniższej tabeli.
Nazwacałkowita ocenasusza(20%)wilgoć(40%)hałas(10%)spożycie(10%)zużycie(20%)cena
Continental ContiEcoContact 5chwalebne1.62.43.51.71.3Kupić
Hankook Kinergy Eco K425chwalebne2.01.92.92.02.5Kupić
Pirelli P1 Cinturato Verdechwalebne1.72.33.12.32.0Kupić
Bridgestone Ecopia EP 150chwalebne1.62.23.52.32.5Kupić
Falken Sincera SN-832 Ecorunchwalebne2.12.23.41.82.3Kupić
Nokian Linechwalebne1.92.53.52.32.0Kupić
Firestone Multihawkdobre2.22.63.82.32.0Kupić
Michelin Energy Saver +dobre2.12.73.31.61.0Kupić
Barum Brillantis 2dobre2.82.63.12.12.5Kupić
Vredestein T-Trac 2dobre1.82.83.51.81.8Kupić
Goodyear Efficient Grip Performancedobre2.03.13.62.12.3Kupić
Semperit Comfort-Life 2dobre2.13.13.51.82.5Kupić
Avon ZT5wystarczające3.33.94.22.32.5Kupić
Debica Passio 2niedostateczne2.35.04.22.11.3Kupić
Kormoran Impulser b2niedostateczne2.55.03.32.32.5Kupić
Kleber Dynaxer HP3niedostateczne2.85.23.41.91.3Kupić
Interesują Cie dokładne wartości poszczególnych kategorii?(aquaplaningu, hamowania, itp.).. Kliknij tutaj:
Zobacz badanie szczegółowo
Wymiar najczęściej występuje 175/65 R14 pojawiające się na samochodach: Peugeot 206, Renault THALIA, Ford FIESTA, Citroën C3, Škoda CITIGO, Toyota YARIS, Peugeot 206 SW, Hyundai GETZ, Fiat PANDA, Škoda FELICIA
Zdroj: Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC.DE)
Metodyka: ADAC uudziela ocenę w zależności od wagi poszczególnych kryteriów podanych w nawiasach. Aby test miał sens, należy uznać za ważną tą najgorszą z mierzonych wartości, dlatego może się stać, że opona, która posiada średnią ważoną wszystkich wartości mniejszą niż inne opony, jest v rankingu lepsza niż inne. Dzieje się tak dlatego, że ogólna ocena (celujący, chwalebny, dobry, ..) pochodzi właśnie od najgorszej oceny. Jeżeli opona posiada przynajmniej jedną wartość większą niż 1,5, nie może uzyskać ocenę "celująca", jeśli jest przynajmniej jedna wartość większa niż 2,5 i nie może uzyskać ocenę "chwalebna" i tak dalej. Dzieje się tak dlatego, że najsłabszy element opony najbardziej wpływa na jej bezpieczeństwo. Testy opon letnich są praktycznie jedynym komparatywnym czynnikiem przy wyborze, dlatego należy na nich zwrócić uwagę. JIM

Najnowsze testy opon letnich


-->
TOPlist