Dunlop Sport BluResponse

od 0 zł w magazynie na ceneo.plKupić

Dunlop Sport BluResponse został opracowany jako następca udanej generacji SP Sport Fast Response. Zmiany miana nie było dlatego, że by się Dunlop za SP Sport FastResponse wstydził, ale nowa generacia jest na tyle istotna, że było stworzone miano nowe. Fakt, że w ten sposób pokolenie myśli Dunlop poważnie wzmocnia i to, że w tym roku obchodzi swoje 125-lecie, a więc chce pokazać prawdziwie przełomową technologię.


Wyniki testów opon

Napisz recenzję
Nasza ocena: 17.57 z 20 ()
opontest.pl

Opis opony

Dunlop Sport BluResponse został opracowany jako następca udanej generacji SP Sport Fast Response. Zmiany miana nie było dlatego, że by się Dunlop za SP Sport FastResponse wstydził, ale nowa generacia jest na tyle istotna, że było stworzone miano nowe. Fakt, że w ten sposób pokolenie myśli Dunlop poważnie wzmocnia i to, że w tym roku obchodzi swoje 125-lecie, a więc chce pokazać prawdziwie przełomową technologię.

Całkowita przyczepność bez kompromisów - tak Dunlop oznacza to pokolenie i z pewnością nie są to puste słowa. W tescie magazynu  AutoBild 2013 roku ten typ opon zmiażdżył całą konkurencję. Krótsza droga hamowania jest spowodowana innowacyjnymi blokami, które są na ich ogromną sztywnością przeznaczone do „ostrej” jazdy i tworzą większy kontakt z powierzchnią drogi podczas hamowania. Dunlop Sport BluResponse posiada drogę hamowania na mokrej nawierzchni o 2,8 m krótszą niż konkurencja. Na suchych powierzchniach jest różnica 3m. Doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni jest zapewniona przez mieszankę polimerową, która zapewnia prawdziwie imponującą przyczepność. W porównaniu do poprzedniej generacji również zostały rozszerzone rowki środkowe, które szybko odprowadzają wodę i zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Dunlop zmniejszył wagę, w porównaniu do poprzedniej generacji jest ta o 12% lżejsza, co oznacza, że w rzeczywistości będzie zaoszczędzić około 1,5 kg masy. Równocześnie była użyta nowa mieszanina, dzięki której było poniżone ogrzewanie opon. Kierowcy są również zadowoleni, że zostały zmniejszone opory toczenia i to o 30%, dzięki czemu kierowcy mogą zaoszczędzić do 100 euro rocznie. Dla dobra opony stosuje się także fakt, że szum jest zmniejszony dzięki zamkniętym rowkom ramieniowym.

Doskonale powodzi sobie BluResponse w tescie ADAC, i to we wszystkich kategoriach. Całkowicie jest na drugim miejscu, dominuje w całkowitej jeździe na mokrych i suchych warunkach i w zużyciu paliwa.

Całkowita przyczepność bez kompromisów - tak Dunlop oznacza to pokolenie i z pewnością nie są to puste słowa. W tescie magazynu  AutoBild 2013 roku ten typ opon zmiażdżył całą konkurencję. Krótsza droga hamowania jest spowodowana innowacyjnymi blokami, które są na ich ogromną sztywnością przeznaczone do „ostrej” jazdy i tworzą większy kontakt z powierzchnią drogi podczas hamowania. Dunlop Sport BluResponse posiada drogę hamowania na mokrej nawierzchni o 2,8 m krótszą niż konkurencja. Na suchych powierzchniach jest różnica 3m. Doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni jest zapewniona przez mieszankę polimerową, która zapewnia prawdziwie imponującą przyczepność. W porównaniu do poprzedniej generacji również zostały rozszerzone rowki środkowe, które szybko odprowadzają wodę i zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Dunlop zmniejszył wagę, w porównaniu do poprzedniej generacji jest ta o 12% lżejsza, co oznacza, że w rzeczywistości będzie zaoszczędzić około 1,5 kg masy. Równocześnie była użyta nowa mieszanina, dzięki której było poniżone ogrzewanie opon. Kierowcy są również zadowoleni, że zostały zmniejszone opory toczenia i to o 30%, dzięki czemu kierowcy mogą zaoszczędzić do 100 euro rocznie. Dla dobra opony stosuje się także fakt, że szum jest zmniejszony dzięki zamkniętym rowkom ramieniowym.

Doskonale powodzi sobie BluResponse w tescie ADAC, i to we wszystkich kategoriach. Całkowicie jest na drugim miejscu, dominuje w całkowitej jeździe na mokrych i suchych warunkach i w zużyciu paliwa.

Dalsze testy opon letnich

-->
TOPlist Dunlop Sport BluResponse - Test opon letnich

Dunlop Sport BluResponse

od 0 zł w magazynie na ceneo.plKupić

Dunlop Sport BluResponse został opracowany jako następca udanej generacji SP Sport Fast Response. Zmiany miana nie było dlatego, że by się Dunlop za SP Sport FastResponse wstydził, ale nowa generacia jest na tyle istotna, że było stworzone miano nowe. Fakt, że w ten sposób pokolenie myśli Dunlop poważnie wzmocnia i to, że w tym roku obchodzi swoje 125-lecie, a więc chce pokazać prawdziwie przełomową technologię.


Wyniki testów opon

Napisz recenzję
Nasza ocena: 17.57 z 20 ()
opontest.pl

Opis opony

Dunlop Sport BluResponse został opracowany jako następca udanej generacji SP Sport Fast Response. Zmiany miana nie było dlatego, że by się Dunlop za SP Sport FastResponse wstydził, ale nowa generacia jest na tyle istotna, że było stworzone miano nowe. Fakt, że w ten sposób pokolenie myśli Dunlop poważnie wzmocnia i to, że w tym roku obchodzi swoje 125-lecie, a więc chce pokazać prawdziwie przełomową technologię.

Całkowita przyczepność bez kompromisów - tak Dunlop oznacza to pokolenie i z pewnością nie są to puste słowa. W tescie magazynu  AutoBild 2013 roku ten typ opon zmiażdżył całą konkurencję. Krótsza droga hamowania jest spowodowana innowacyjnymi blokami, które są na ich ogromną sztywnością przeznaczone do „ostrej” jazdy i tworzą większy kontakt z powierzchnią drogi podczas hamowania. Dunlop Sport BluResponse posiada drogę hamowania na mokrej nawierzchni o 2,8 m krótszą niż konkurencja. Na suchych powierzchniach jest różnica 3m. Doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni jest zapewniona przez mieszankę polimerową, która zapewnia prawdziwie imponującą przyczepność. W porównaniu do poprzedniej generacji również zostały rozszerzone rowki środkowe, które szybko odprowadzają wodę i zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Dunlop zmniejszył wagę, w porównaniu do poprzedniej generacji jest ta o 12% lżejsza, co oznacza, że w rzeczywistości będzie zaoszczędzić około 1,5 kg masy. Równocześnie była użyta nowa mieszanina, dzięki której było poniżone ogrzewanie opon. Kierowcy są również zadowoleni, że zostały zmniejszone opory toczenia i to o 30%, dzięki czemu kierowcy mogą zaoszczędzić do 100 euro rocznie. Dla dobra opony stosuje się także fakt, że szum jest zmniejszony dzięki zamkniętym rowkom ramieniowym.

Doskonale powodzi sobie BluResponse w tescie ADAC, i to we wszystkich kategoriach. Całkowicie jest na drugim miejscu, dominuje w całkowitej jeździe na mokrych i suchych warunkach i w zużyciu paliwa.

Całkowita przyczepność bez kompromisów - tak Dunlop oznacza to pokolenie i z pewnością nie są to puste słowa. W tescie magazynu  AutoBild 2013 roku ten typ opon zmiażdżył całą konkurencję. Krótsza droga hamowania jest spowodowana innowacyjnymi blokami, które są na ich ogromną sztywnością przeznaczone do „ostrej” jazdy i tworzą większy kontakt z powierzchnią drogi podczas hamowania. Dunlop Sport BluResponse posiada drogę hamowania na mokrej nawierzchni o 2,8 m krótszą niż konkurencja. Na suchych powierzchniach jest różnica 3m. Doskonała przyczepność na mokrej nawierzchni jest zapewniona przez mieszankę polimerową, która zapewnia prawdziwie imponującą przyczepność. W porównaniu do poprzedniej generacji również zostały rozszerzone rowki środkowe, które szybko odprowadzają wodę i zmniejszają ryzyko aquaplaningu. Dunlop zmniejszył wagę, w porównaniu do poprzedniej generacji jest ta o 12% lżejsza, co oznacza, że w rzeczywistości będzie zaoszczędzić około 1,5 kg masy. Równocześnie była użyta nowa mieszanina, dzięki której było poniżone ogrzewanie opon. Kierowcy są również zadowoleni, że zostały zmniejszone opory toczenia i to o 30%, dzięki czemu kierowcy mogą zaoszczędzić do 100 euro rocznie. Dla dobra opony stosuje się także fakt, że szum jest zmniejszony dzięki zamkniętym rowkom ramieniowym.

Doskonale powodzi sobie BluResponse w tescie ADAC, i to we wszystkich kategoriach. Całkowicie jest na drugim miejscu, dominuje w całkowitej jeździe na mokrych i suchych warunkach i w zużyciu paliwa.

Dalsze testy opon letnich

-->
TOPlist